Οι πέντε μειώσεις φόρων που έρχονται – Ποιοι θα κερδίσουν - ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Συμβαινει τώρα

Home Top Ad

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Οι πέντε μειώσεις φόρων που έρχονται – Ποιοι θα κερδίσουν


Φορολογικά η εφετινή χρονιά είναι η χειρότερη όλων των εποχών. Η λεγόμενη μεσαία τάξη στενάζει πληρώνοντας ...



υπέρογκους φόρους ακόμη και για τον αέρα που αναπνέει. Η κυβέρνηση όμως μετά την κάλπη λέει ότι έλαβε το μήνυμα και έτσι ξεκίνησαν ήδη οι διεργασίες μείωση των φόρων και αλλαγής του κλίματος.

Έτσι, αν και όλα είναι υπό την αίρεση της τρόικας, το προσχέδιο της κυβέρνησης προβλέπει μια δέσμη μέτρων για την ανακούφιση της μεσαίας τάξης.

Το πρώτο μέτρο που αναμένεται να έρθει άμεσα και
να συνδυαστεί με τον χαμηλό ΦΠΑ στην εστίαση που φαίνεται να παγιώνεται δεν είναι άλλο από την απαλλαγή απ τν ΦΠΑ των επαγγελματιών με χαμηλό εισόδημα για το οποίο όλα δείχνουν ότι η τρόικα έχει ανάψει το πράσινο φως.

Τα επόμενα δύο μέτρα έχουν έναν ορίζοντα ενός χρόνου. Από σήμερα και μέχρι την υποβολή των δηλώσεων της επόμενης χρονιάς.

Το πρώτο από τα δύο είναι η μείωση (κάποιοι λένε ακόμη και κατά 50%) την έκτακτης εισφοράς. 'Ολα δείχνουν ότι η τρόικα δεν θα δεχθεί την κατάργησή της από 1/1/2015 και έται θα πάμε σε δραματική μείωση την οποία οι φορολογούμενοι θα “νιώσουν” με τις πρώτες αποδοχές του 2015 καθώς θα δουν αύξηση.

Το επόμενο μέτρο που αφορά στους... νοικοκυραίους δεν είναι άλλο από τη μείωση του ανώτατου συντελεστή για τα νοικοκυριά με την παράλληλη μείωση και του φόρου πολυτελείας, αλλά και την καθιέρωση του 20% γι τις επιχειρήσεις.
Παράλληλα και σε βάθος ίσως και διετίας θα επιχειρηθεί (ανάλογα πάντα με την πορεία των εσόδων) η πλήρης κατάργηση των τεκμηρίων που καίνε τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Ωστόσο δεν διαφαίνεται κάποια μείωση στον τομέα των ακινήτων που θα είχε πραγματικό αντίκτυπο στην τσέπη του φορολογούμενου και έτσι φαίνεται πως ως αντίβαρο θα επιχειρηθεί μείωση στον φόρο που πληρώνουν οι πολίτες στο πετρέλαιο θέρμανσης ή μια γενικότερη μείωση στους φόρους των καυσίμων που θα “φανούν” άμεσα στην τσέπη των καταναλωτών δίνοντας μια ώθηση στην κατανάλωση.