Έχουν υπάρξει πολλές θεωρίες συνωμοσίας για το τι συνέβη στην πτήση MH370 της Malaysia ...
Airlines αλλά τώρα ο επικεφαλής μίας από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, δηλώνει πως πιστεύει ότι το αεροπλάνο δεν ήταν στον αυτόματο πιλότο και πως δεν μπορεί να είναι στον Ινδικό Ωκεανό.
Το αφεντικό της Emirates Airlines, Τιμ Κλαρκ, έκανε τα αμφιλεγόμενα σχόλιά του σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel». «Η πτήση MH370 ήταν κατά τη γνώμη μου, υπό έλεγχο, πιθανότατα μέχρι το τέλος» δήλωσε, διατυπώνοντας μια θεωρία η οποία έρχεται σε αντίθεση με την τρέχουσα άποψη πως το αεροσκάφος ήταν στον αυτόματο πιλότο μέχρι που έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στον νότιο Ινδικό Ωκεανό και πρόσθεσε:
«Η εμπειρία μας λέει ότι σε τέτοια περιστατικά, όταν το αεροσκάφος πέφτει, υπάρχει πάντα κάτι. Δεν έχουμε δει ούτε ένα κομμάτι που να υποδηλώνει ότι το αεροσκάφος είναι εκεί που λένε ότι είναι».
Το αεροπλάνο που εξαφανίστηκε ήταν ένα Boeing 777 και η Emirates διαθέτει 127 τέτοια αεροσκάφη στο στόλο της, περισσότερα από κάθε άλλη αεροπορική εταιρεία.
Ο Τιμ Κλαρκ αναφέρει επίσης πως θεωρεί ύποπτο το γεγονός ότι κανείς δεν φαίνεται να ξέρει πού κατέληξε το αεροπλάνο. «Δεν έχει υπάρξει ούτε ένα περιστατικό που να συνέβη στη θάλασσα στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας, εκτός από το Amelia Earhart το 1939, που να μην έχει βρεθεί ένα 5 – 10% από τα συντρίμμια του. Αλλά το MH370 έχει απλά εξαφανιστεί. Για μένα το γεγονός αυτό δημιουργεί ένα βαθμό υποψίας. Είμαι απολύτως δυσαρεστημένος με όσα έχουν προκύψει από όλο αυτό» δήλωσε στο περιοδικό, ενώ κάνει έκκληση για μεγαλύτερη διαφάνεια στην έρευνα.
«Υπάρχουν πολλές πληροφορίες εκεί έξω, οι οποίες θα έπρεπε να είναι πιο διαφανείς και ειλικρινείς. Κάθε δευτερόλεπτο της πτήσης πρέπει να αναλυθεί μέχρι θεωρητικά την κατάληξή του στον Ινδικό Ωκεανό – στον οποίο δεν έχει βρεθεί ούτε ένα ίχνος, ούτε καν ένα μαξιλάρι καθίσματος», δήλωσε.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το Αυστραλιανό Γραφείο για την Ασφάλεια των Μεταφορών (ATSB) δήλωσε ότι η τελευταία ανάλυση έδειξε πως η πτήση της Malaysia Airlines πραγματοποίησε μια αργή αριστερή στροφή προτού καταλήξει στον Ινδικό Ωκεανό όπου ξέμεινε από καύσιμα.
«Η πτήση MH370 παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της αεροπορίας. Προσωπικά θεωρώ ότι θα την αντιμετωπίσουμε ως τέτοια και θα προχωρήσουμε. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί κάτι τέτοιο. Πρέπει να μάθουμε τι προκάλεσε την εξαφάνιση του αεροπλάνου» δήλωσε ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας στο Der Spiegel. ΠΗΓΗ
Airlines αλλά τώρα ο επικεφαλής μίας από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, δηλώνει πως πιστεύει ότι το αεροπλάνο δεν ήταν στον αυτόματο πιλότο και πως δεν μπορεί να είναι στον Ινδικό Ωκεανό.
Το αφεντικό της Emirates Airlines, Τιμ Κλαρκ, έκανε τα αμφιλεγόμενα σχόλιά του σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel». «Η πτήση MH370 ήταν κατά τη γνώμη μου, υπό έλεγχο, πιθανότατα μέχρι το τέλος» δήλωσε, διατυπώνοντας μια θεωρία η οποία έρχεται σε αντίθεση με την τρέχουσα άποψη πως το αεροσκάφος ήταν στον αυτόματο πιλότο μέχρι που έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στον νότιο Ινδικό Ωκεανό και πρόσθεσε:
«Η εμπειρία μας λέει ότι σε τέτοια περιστατικά, όταν το αεροσκάφος πέφτει, υπάρχει πάντα κάτι. Δεν έχουμε δει ούτε ένα κομμάτι που να υποδηλώνει ότι το αεροσκάφος είναι εκεί που λένε ότι είναι».
Το αεροπλάνο που εξαφανίστηκε ήταν ένα Boeing 777 και η Emirates διαθέτει 127 τέτοια αεροσκάφη στο στόλο της, περισσότερα από κάθε άλλη αεροπορική εταιρεία.
Ο Τιμ Κλαρκ αναφέρει επίσης πως θεωρεί ύποπτο το γεγονός ότι κανείς δεν φαίνεται να ξέρει πού κατέληξε το αεροπλάνο. «Δεν έχει υπάρξει ούτε ένα περιστατικό που να συνέβη στη θάλασσα στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας, εκτός από το Amelia Earhart το 1939, που να μην έχει βρεθεί ένα 5 – 10% από τα συντρίμμια του. Αλλά το MH370 έχει απλά εξαφανιστεί. Για μένα το γεγονός αυτό δημιουργεί ένα βαθμό υποψίας. Είμαι απολύτως δυσαρεστημένος με όσα έχουν προκύψει από όλο αυτό» δήλωσε στο περιοδικό, ενώ κάνει έκκληση για μεγαλύτερη διαφάνεια στην έρευνα.
«Υπάρχουν πολλές πληροφορίες εκεί έξω, οι οποίες θα έπρεπε να είναι πιο διαφανείς και ειλικρινείς. Κάθε δευτερόλεπτο της πτήσης πρέπει να αναλυθεί μέχρι θεωρητικά την κατάληξή του στον Ινδικό Ωκεανό – στον οποίο δεν έχει βρεθεί ούτε ένα ίχνος, ούτε καν ένα μαξιλάρι καθίσματος», δήλωσε.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το Αυστραλιανό Γραφείο για την Ασφάλεια των Μεταφορών (ATSB) δήλωσε ότι η τελευταία ανάλυση έδειξε πως η πτήση της Malaysia Airlines πραγματοποίησε μια αργή αριστερή στροφή προτού καταλήξει στον Ινδικό Ωκεανό όπου ξέμεινε από καύσιμα.
«Η πτήση MH370 παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της αεροπορίας. Προσωπικά θεωρώ ότι θα την αντιμετωπίσουμε ως τέτοια και θα προχωρήσουμε. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί κάτι τέτοιο. Πρέπει να μάθουμε τι προκάλεσε την εξαφάνιση του αεροπλάνου» δήλωσε ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας στο Der Spiegel. ΠΗΓΗ