O Ν. Rosberg κατέκτησε την 15η νίκη της καριέρας του, ξεκινώντας με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή αγωνιστική σεζόν. Παρά το γεγονός ότι και οι δύο Mercedes βρέθηκαν πίσω από της Ferrari από τον πρώτο κιόλας γύρο, το ασημένια βέλη κατάφεραν για μια ακόμα φορά να τερματίσουν στις δύο πρώτες θέσεις. Τρίτος, παρά την εξαιρετική εκκίνηση, ο S. Vettel
Οι συνεχείς ανατροπές χαρακτήρισαν τον πρώτο αγώνα της φετινής σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, ο οποίος κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι και τον τελευταίο γύρο.
Οι εκπλήξεις ξεκίνησαν αμέσως μετά την εκκίνηση του αυστραλιανού GP, καθώς οι Hamilton και Rosberg δεν κατάφεραν να υπερασπιστούν τις θέσεις τους.
Κερδισμένος από την εκκίνηση του αγώνα βγήκε ο S. Vettel ο οποίος βρέθηκε στην πρώτη θέση αλλά και ο K. Raikkonen, ο οποίος πλασαρίστηκε δεύτερος.
Οι δύο Ferrari έδωσαν τον ρυθμό του αγώνα μέχρι και την πραγματοποίηση του πρώτου pitstop, ωστόσο, το τρομακτικό ατύχημα του F. Alonso και η προσωρινή διακοπή του αγώνα έμελλε να αλλάξει και πάλι τις ισορροπίες.
Στην προσπάθειά του να βρεθεί μπροστά από τον E. Gutierrez, o Ισπανός πιλότος της McLaren συγκρούστηκε στο πίσω τμήμα του μονοθεσίου της Haas με αποτέλεσμα το δικό του μονοθέσιο να προσκρούσει με μεγάλη ταχύτητα αρχικά στον τοίχο και στη συνέχεια να ανατραπεί πριν σταματήσει, ολοκληρωτικά κατεστραμμένο, την πορεία του στην αμμοπαγίδα.
Η κόκκινη σημαία έφερε τους οδηγούς στα pit, με τον S. Vettel να διατηρεί την πρώτη θέση, έχοντας παρόλα αυτά απολέσει το προβάδισμα που είχε χτίσει ως εκείνη τη στιγμή με την πολύ μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli.
Στη δεύτερη θέση είχε βρεθεί ο Ν. Rosberg, ενώ ο L. Hamilton ακολουθώντας μια τελείως διαφορετική στρατηγική θα επιχειρούσε να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα με τη μέση γόμα των ελαστικών που είχε τοποθετήσει στο μονοθέσιό του μερικούς γύρους νωρίτερα.
Η επανέναρξη του αγώνα βρήκε τον S. Vettel να προσπαθεί να δημιουργήσει εκ νέου μια διαφορά ασφαλείας ανάμεσα σε εκείνον και τον N. Rosberg χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει.
Ο K. Raikkonen στάθηκε για μια ακόμα φορά άτυχος, εγκαταλείποντας με σπασμένο κινητήρα, ενώ ο L. Hamilton μόλις βρήκε καθαρό δρόμο μπροστά του δεν άργησε να κλείσει την απόσταση που τον χώριζε από την κορυφή.
Μετά τα τελευταία pit stop των Ricciardo και Vettel οι δύο Mercedes οδηγούσαν τον αγώνα, με τον N. Rosberg να βρίσκεται στην πρώτη θέση και τον L. Hamilton στη δεύτερη.
Η ταχύτητα των super soft ελαστικών της Pirelli και το λάθος του L. Hamiltοn δεν αποδείχθηκαν αρκετά για τον S. Vettel, ο οποίος και έμεινε στην τρίτη θέση του πρώτου αγώνα της σεζόν.
Από την τέταρτη θέση είδε την καρό σημαία του τερματισμού ο D. Ricciardo, αφήνοντας πέμπτο τον F. Massa και έκτο τον R. Grosjean με την πρωτοεμφανιζόμενη Haas.
Oι Ηulkenberg, Bottas, Sainz και Verstappen συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα με τους «μικρούς» της Toro Rosso να δίνουν τη δική τους μάχη στο τελευταίο ημίωρο του αγώνα.
Οι εκπλήξεις ξεκίνησαν αμέσως μετά την εκκίνηση του αυστραλιανού GP, καθώς οι Hamilton και Rosberg δεν κατάφεραν να υπερασπιστούν τις θέσεις τους.
Κερδισμένος από την εκκίνηση του αγώνα βγήκε ο S. Vettel ο οποίος βρέθηκε στην πρώτη θέση αλλά και ο K. Raikkonen, ο οποίος πλασαρίστηκε δεύτερος.
Οι δύο Ferrari έδωσαν τον ρυθμό του αγώνα μέχρι και την πραγματοποίηση του πρώτου pitstop, ωστόσο, το τρομακτικό ατύχημα του F. Alonso και η προσωρινή διακοπή του αγώνα έμελλε να αλλάξει και πάλι τις ισορροπίες.
Στην προσπάθειά του να βρεθεί μπροστά από τον E. Gutierrez, o Ισπανός πιλότος της McLaren συγκρούστηκε στο πίσω τμήμα του μονοθεσίου της Haas με αποτέλεσμα το δικό του μονοθέσιο να προσκρούσει με μεγάλη ταχύτητα αρχικά στον τοίχο και στη συνέχεια να ανατραπεί πριν σταματήσει, ολοκληρωτικά κατεστραμμένο, την πορεία του στην αμμοπαγίδα.
Η κόκκινη σημαία έφερε τους οδηγούς στα pit, με τον S. Vettel να διατηρεί την πρώτη θέση, έχοντας παρόλα αυτά απολέσει το προβάδισμα που είχε χτίσει ως εκείνη τη στιγμή με την πολύ μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli.
Στη δεύτερη θέση είχε βρεθεί ο Ν. Rosberg, ενώ ο L. Hamilton ακολουθώντας μια τελείως διαφορετική στρατηγική θα επιχειρούσε να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα με τη μέση γόμα των ελαστικών που είχε τοποθετήσει στο μονοθέσιό του μερικούς γύρους νωρίτερα.
Η επανέναρξη του αγώνα βρήκε τον S. Vettel να προσπαθεί να δημιουργήσει εκ νέου μια διαφορά ασφαλείας ανάμεσα σε εκείνον και τον N. Rosberg χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει.
Ο K. Raikkonen στάθηκε για μια ακόμα φορά άτυχος, εγκαταλείποντας με σπασμένο κινητήρα, ενώ ο L. Hamilton μόλις βρήκε καθαρό δρόμο μπροστά του δεν άργησε να κλείσει την απόσταση που τον χώριζε από την κορυφή.
Μετά τα τελευταία pit stop των Ricciardo και Vettel οι δύο Mercedes οδηγούσαν τον αγώνα, με τον N. Rosberg να βρίσκεται στην πρώτη θέση και τον L. Hamilton στη δεύτερη.
Η ταχύτητα των super soft ελαστικών της Pirelli και το λάθος του L. Hamiltοn δεν αποδείχθηκαν αρκετά για τον S. Vettel, ο οποίος και έμεινε στην τρίτη θέση του πρώτου αγώνα της σεζόν.
Από την τέταρτη θέση είδε την καρό σημαία του τερματισμού ο D. Ricciardo, αφήνοντας πέμπτο τον F. Massa και έκτο τον R. Grosjean με την πρωτοεμφανιζόμενη Haas.
Oι Ηulkenberg, Bottas, Sainz και Verstappen συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα με τους «μικρούς» της Toro Rosso να δίνουν τη δική τους μάχη στο τελευταίο ημίωρο του αγώνα.
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1h48m15.565s |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 8.606s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 9.643s |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull/TAG Heuer | 34.330s |
5 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 58.979s |
6 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m12.081s |
7 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m14.199s |
8 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m15.153s |
9 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1m15.680s |
10 | Max Verstappen | Toro Rosso/Ferrari | 1m16.833s |
11 | Jolyon Palmer | Renault | 1m23.399s |
12 | Kevin Magnussen | Renault | 1m25.606s |
13 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m31.699s |
14 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1 Lap |
15 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1 Lap |
16 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1 Lap |
- | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | Retirement |
- | Kimi Raikkonen | Ferrari | Retirement |
- | Rio Haryanto | Manor/Mercedes | Retirement |
- | Fernando Alonso | McLaren/Honda | Collision |
- | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | Collision |
- | Daniil Kvyat | Red Bull/TAG Heuer | Not started |
auto.in.gr