Χαμός έγινε με το Survivor και το τηλεοπτικό κοινό να στήνετε μπροστά από τις τηλεοράσεις για το παιχνίδι επιβίωσης του ΣΚΑΪ.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», τα συνολικά έσοδα του Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να βρίσκεται στα 18,5 εκ. ευρώ.
Μάλιστα, ενδεικτικό της επιτυχίας είναι πως το 1» του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22΄΄.
Τα συγκεκριμένα έσοδα πήγαιναν στα ταμεία του ΣΚΑΪ, εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσους επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων, καθώς τότε τα χρήματα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.
Όσο για τα SMS στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν 560.000 γραπτά μηνύματα, με τον Ντάνο να παίρνει το 64% και τον Μάριο το 36% από τις ψήφους του κοινού.
Περίπου 370.000 στάλθηκαν την βραδιά του ημιτελικού και κοντά σ΄ αυτό το νούμερο, ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία για την κατάταξη της τελικής δεκάδας.
Από εκεί και πέρα, ο μέσος όρος μηνυμάτων για τη ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000, με 120.000 ανά επεισόδιο.