Πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων ανησυχούν όταν αρρωσταίνουν οι τετράποδοι φίλοι τους. Αυτός ο άντρας απ’ το Ηνωμένο Βασίλειο πήγε το κουτάβι του στον κτηνίατρο, όμως αναγκάστηκε να το πάρει και να φύγει με αποτέλεσμα το άτυχο ζώο να πεθάνει λίγη ώρα αργότερα. Ο Podge Sweeney από το Λίβερπουλ δημο...
Πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων ανησυχούν όταν αρρωσταίνουν οι τετράποδοι φίλοι τους. Αυτός ο άντρας απ’ το Ηνωμένο Βασίλειο πήγε το κουτάβι του στον κτηνίατρο, όμως αναγκάστηκε να το πάρει και να φύγει με αποτέλεσμα το άτυχο ζώο να πεθάνει λίγη ώρα αργότερα.
Ο Podge Sweeney από το Λίβερπουλ δημοσίευσε στις 6 Αυγούστου μια φωτογραφία στη σελίδα του στο Facebook, υποστηρίζοντας πως ένας κτηνίατρος τον έδιωξε από την κλινική επειδή δεν είχε αρκετά χρήματα για να πληρώσει για τη θεραπεία του κουταβιού του.
Η φωτογραφία δείχνει τον Sweeney να κρατάει το κουτάβι της κόρης του έξω από μία κτηνιατρική κλινική στο Page Moss.
Ο Sweeney έγραψε ότι ο κτηνίατρος τον απέρριψε επειδή δεν είχε αρκετά χρήματα για να πληρώσει τη θεραπεία. “Θέλουν £ 119 (περίπου 130€) για να τον θεραπεύσουν ή £80 (περίπου 90€) μόνο για να τον κοιτάξουν,” έγραψε ο πατέρας.
Ωστόσο, είχε στην τσέπη του μόνο £ 35 (περίπου 40 €). Ο Sweeney είπε στον κτηνίατρο ότι θα του έδινε τα χρήματα αργότερα γιατί ξέχασε την χρεωστική του κάρτα στο σπίτι, αλλά εκείνος και πάλι δεν το δέχτηκε.
Το κουτάβι πέθανε ακριβώς έξω από την κλινική. Αλλά παρά τη μεγάλη στεναχώρια του για το θάνατο του κουταβιού, αυτό που τον προβλημάτιζε περισσότερο ήταν το πώς θα το πει στην κόρη του.
Η δημοσίευση της ιστορίας του προκάλεσε ποικίλα σχόλια από τους χρήστες του διαδικτύου.
Ένας εκπρόσωπος της κλινικής είπε στο Mirror : “Γνωρίζουμε την εξαιρετικά θλιβερή περίπτωση αυτού του κουταβιού και θέλουμε να μεταφέρουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στον ιδιοκτήτη. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όποιον ιδιοκτήτη ζώου βρεθεί σε μία από τις κλινικές μας και χρειάζεται επείγουσα περίθαλψη, πως οι κτηνίατροί μας είναι πάντα πρόθυμοι να παράσχουν την οποιαδήποτε -επείγουσα ή μη- θεραπεία.”
“Με τις περιορισμένες πληροφορίες που διαθέτουμε για τη συγκεκριμένη περίπτωση, ελέγξαμε όλα τα αρχεία καταγραφής κλήσεων και μιλήσαμε με όλους τους κτηνιάτρους που είχαν υπηρεσία κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Αυτό που μπορούμε να πούμε σήμερα, είναι πως ακολουθήθηκαν οι σωστές διαδικασίες προς όλους όσους ήρθαν σε επαφή με το προσωπικό μας το Σαββατοκύριακο.”
“Ωστόσο, αν κάτι έχει πάει στραβά, θα θέλαμε να το μάθουμε. Προκειμένου να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε πλήρως την έρευνά μας και να συγκεντρώσουμε όλα τα γεγονότα, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τον ιδιοκτήτη για περισσότερες πληροφορίες.”
Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε η κλινική αν και απ’ ότι φαίνεται το λάθος δεν ήταν της κλινικής αλλά του κτηνιάτρου που είδε το άτυχο ζώο. Όμως κάποιοι κτηνίατροι πρέπει επιτέλους να κατανοήσουν ότι πρώτα επιτελούν ένα λειτούργημα και μετά ασκούν επάγγελμα. Είναι άδικο να χάνονται ζωές στο βωμό του χρήματος.
Πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων ανησυχούν όταν αρρωσταίνουν οι τετράποδοι φίλοι τους. Αυτός ο άντρας απ’ το Ηνωμένο Βασίλειο πήγε το κουτάβι του στον κτηνίατρο, όμως αναγκάστηκε να το πάρει και να φύγει με αποτέλεσμα το άτυχο ζώο να πεθάνει λίγη ώρα αργότερα.
Ο Podge Sweeney από το Λίβερπουλ δημοσίευσε στις 6 Αυγούστου μια φωτογραφία στη σελίδα του στο Facebook, υποστηρίζοντας πως ένας κτηνίατρος τον έδιωξε από την κλινική επειδή δεν είχε αρκετά χρήματα για να πληρώσει για τη θεραπεία του κουταβιού του.
Η φωτογραφία δείχνει τον Sweeney να κρατάει το κουτάβι της κόρης του έξω από μία κτηνιατρική κλινική στο Page Moss.
Ο Sweeney έγραψε ότι ο κτηνίατρος τον απέρριψε επειδή δεν είχε αρκετά χρήματα για να πληρώσει τη θεραπεία. “Θέλουν £ 119 (περίπου 130€) για να τον θεραπεύσουν ή £80 (περίπου 90€) μόνο για να τον κοιτάξουν,” έγραψε ο πατέρας.
Ωστόσο, είχε στην τσέπη του μόνο £ 35 (περίπου 40 €). Ο Sweeney είπε στον κτηνίατρο ότι θα του έδινε τα χρήματα αργότερα γιατί ξέχασε την χρεωστική του κάρτα στο σπίτι, αλλά εκείνος και πάλι δεν το δέχτηκε.
Η δημοσίευση της ιστορίας του προκάλεσε ποικίλα σχόλια από τους χρήστες του διαδικτύου.
Ένας εκπρόσωπος της κλινικής είπε στο Mirror : “Γνωρίζουμε την εξαιρετικά θλιβερή περίπτωση αυτού του κουταβιού και θέλουμε να μεταφέρουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στον ιδιοκτήτη. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όποιον ιδιοκτήτη ζώου βρεθεί σε μία από τις κλινικές μας και χρειάζεται επείγουσα περίθαλψη, πως οι κτηνίατροί μας είναι πάντα πρόθυμοι να παράσχουν την οποιαδήποτε -επείγουσα ή μη- θεραπεία.”
“Με τις περιορισμένες πληροφορίες που διαθέτουμε για τη συγκεκριμένη περίπτωση, ελέγξαμε όλα τα αρχεία καταγραφής κλήσεων και μιλήσαμε με όλους τους κτηνιάτρους που είχαν υπηρεσία κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Αυτό που μπορούμε να πούμε σήμερα, είναι πως ακολουθήθηκαν οι σωστές διαδικασίες προς όλους όσους ήρθαν σε επαφή με το προσωπικό μας το Σαββατοκύριακο.”
“Ωστόσο, αν κάτι έχει πάει στραβά, θα θέλαμε να το μάθουμε. Προκειμένου να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε πλήρως την έρευνά μας και να συγκεντρώσουμε όλα τα γεγονότα, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τον ιδιοκτήτη για περισσότερες πληροφορίες.”
Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε η κλινική αν και απ’ ότι φαίνεται το λάθος δεν ήταν της κλινικής αλλά του κτηνιάτρου που είδε το άτυχο ζώο. Όμως κάποιοι κτηνίατροι πρέπει επιτέλους να κατανοήσουν ότι πρώτα επιτελούν ένα λειτούργημα και μετά ασκούν επάγγελμα. Είναι άδικο να χάνονται ζωές στο βωμό του χρήματος.