Νέα κλήρωση με 1.000 τυχερούς φορολογούμενους που θα κερδίσουν 1.000 ευρώ ο καθένας ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών μαζί με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Η λοταρία αποδείξεων αποτελεί ένα θετικό κίνητρο χρήσης του πλαστικού χρήματος και e-banking στις συναλλαγές των πολιτών και άρα ένα εργαλείο περιορισμού της φοροδιαφυγής.
Στα τέλη Ιανουαρίου στήνεται η νέα φορολοταρία. Στην κληρωτίδα θα μπουν οι λαχνοί που αντιστοιχούν στις ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποίησαν οι φορολογούμενοι τον Δεκέμβριο.
Στις κληρώσεις συμμετέχουν ενήλικοι άνω των 18 ετών που έχουν ΑΦΜ και υποχρέωση υποβολής φορολογικής δήλωσης. Χρησιμοποιώντας κάποιος τους κωδικούς του Taxisnet μπορεί να μπει στην εφαρμογή και να δει με πόσους λαχνούς θα μπει κλήρωση εξασφαλίζοντας την συμμετοχή του.
Όσοι κληρωθούν θα πρέπει να σπεύσουν να δηλώσουν τραπεζικό λογαριασμό μέσω της εφαρμογής του Taxis, ώστε να τους καταβληθεί το ποσό. Ο αριθμός των λαχνών, τους οποίους δικαιούται μηνιαίως κάθε φορολογούμενος, καθορίζεται κλιμακωτά, με βάση το άθροισμα των ποσών που αντιστοιχούν στο σύνολο των μηνιαίων συναλλαγών του.
Συγκεκριμένα:
Το πρόγραμμα Δημοσίων Κληρώσεων είναι ένα πρόγραμμα του υπουργείου Οικονομικών που διενεργείται με τη συνεργασία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με στόχο την επιβράβευση των πολιτών και την ενίσχυση των κινήτρων για τη χρήση του ηλεκτρονικού χρήματος που με τη σειρά του συμβάλλει στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.
Εκτιμάται ότι οι ηλεκτρονικές πληρωμές που πραγματοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο που ήταν και μήνας εορτών ξεπερνούν τα 3 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία ο μέσος Έλληνας πληρώνει σήμερα κυρίως με πλαστικό χρήμα και ό,τι αυτό σημαίνει, είτε με πιστωτική κάρτα (εκμεταλλευόμενος ή όχι το σύστημα δόσεων, άτοκων ή μη) είτε με χρεωστική κάρτα (σαν επέκταση του τραπεζικού του λογαριασμού), ενώ ως ένα βαθμό έχει μπει στη ζωή μας και η προπληρωμένη (prepaid) κάρτα.
Στην αγορά υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν περίπου 12 εκατομμύρια χρεωστικές κάρτες και 3 εκατομμύρια πιστωτικές και η τάση είναι αυξανόμενη, ιδιαίτερα στις χρεωστικές. Βάσει αυτών των μεγεθών, θεωρείται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών διαθέτουν
Η λοταρία αποδείξεων αποτελεί ένα θετικό κίνητρο χρήσης του πλαστικού χρήματος και e-banking στις συναλλαγές των πολιτών και άρα ένα εργαλείο περιορισμού της φοροδιαφυγής.
Έρχεται νέα λοταρία
Στα τέλη Ιανουαρίου στήνεται η νέα φορολοταρία. Στην κληρωτίδα θα μπουν οι λαχνοί που αντιστοιχούν στις ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποίησαν οι φορολογούμενοι τον Δεκέμβριο.
Στις κληρώσεις συμμετέχουν ενήλικοι άνω των 18 ετών που έχουν ΑΦΜ και υποχρέωση υποβολής φορολογικής δήλωσης. Χρησιμοποιώντας κάποιος τους κωδικούς του Taxisnet μπορεί να μπει στην εφαρμογή και να δει με πόσους λαχνούς θα μπει κλήρωση εξασφαλίζοντας την συμμετοχή του.
Συγκεκριμένα:
- Για συνολικό άθροισμα μέχρι 100 ευρώ, ένας λαχνός για κάθε ένα ευρώ.
- Από 101 ευρώ μέχρι 500 ευρώ, ένας λαχνός για κάθε δύο ευρώ.
- Από 501 ευρώ μέχρι 1.000 ευρώ, ένας λαχνός για κάθε τρία ευρώ.
- Από 1.001 ευρώ και πάνω, ένας λαχνός για κάθε τέσσερα ευρώ.
Το πρόγραμμα Δημοσίων Κληρώσεων είναι ένα πρόγραμμα του υπουργείου Οικονομικών που διενεργείται με τη συνεργασία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με στόχο την επιβράβευση των πολιτών και την ενίσχυση των κινήτρων για τη χρήση του ηλεκτρονικού χρήματος που με τη σειρά του συμβάλλει στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.
«Έκρηξη» ηλεκτρονικών συναλλαγών τον Δεκέμβριο
Εκτιμάται ότι οι ηλεκτρονικές πληρωμές που πραγματοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο που ήταν και μήνας εορτών ξεπερνούν τα 3 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία ο μέσος Έλληνας πληρώνει σήμερα κυρίως με πλαστικό χρήμα και ό,τι αυτό σημαίνει, είτε με πιστωτική κάρτα (εκμεταλλευόμενος ή όχι το σύστημα δόσεων, άτοκων ή μη) είτε με χρεωστική κάρτα (σαν επέκταση του τραπεζικού του λογαριασμού), ενώ ως ένα βαθμό έχει μπει στη ζωή μας και η προπληρωμένη (prepaid) κάρτα.
Στην αγορά υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν περίπου 12 εκατομμύρια χρεωστικές κάρτες και 3 εκατομμύρια πιστωτικές και η τάση είναι αυξανόμενη, ιδιαίτερα στις χρεωστικές. Βάσει αυτών των μεγεθών, θεωρείται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών διαθέτουν