Η Coca Cola ανακοίνωσε την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου ότι αναδιαμορφώνει ουσιαστικά τη συνολική της προσέγγιση για τη συσκευασία των προϊόντων της, θέτοντας ως παγκόσμιο στόχο να συμβάλλει στη συλλογή και ανακύκλωση μέχρι το 2030, ποσότητας ίσης με το 100% των συσκευασιών της.
Ο στόχος αυτός είναι ο πυρήνας του νέου οράματος της εταιρείας για να συμβάλλει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς απορρίμματα (World Without Waste) και θα τον υποστηρίξει με μία μακροχρόνια επένδυση από το Σύστημα της Coca-Cola, η οποία θα περιλαμβάνει και δράσεις που είναι ήδη σε εξέλιξη και έχουν ως στόχο να καταστήσουν τις συσκευασίες της 100% ανακυκλώσιμες.
Αφετηρία αυτού του πλάνου είναι να γίνει κατανοητό ότι οι συσκευασίες τροφίμων και ποτών αποτελούν σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης ζωής, αλλά και ότι πρέπει και μπορούν να γίνουν πολλά περισσότερα, ώστε να μειωθεί η ποσότητα των συσκευασιών που καταλήγουν στα σκουπίδια.
«Οι συσκευασίες αποτελούν πρόβλημα για τον πλανήτη και, όπως όλες οι εταιρείες, έχουμε ευθύνη να συμβάλλουμε στην επίλυση αυτού του προβλήματος. Έχοντας ως όραμα έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα και μέσω του "World Without Waste", επενδύουμε στον πλανήτη και στις συσκευασίες μας για να συμβάλουμε στην οριστική επίλυση αυτού του προβλήματος», δήλωσε ο James Quincey, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «The Coca-Cola Company».
Η εταιρεία και οι εμφιαλωτές της έχουν θέσει μια σειρά από βασικούς στόχους:
Επενδύοντας στον πλανήτη
Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2030, για κάθε μπουκάλι ή κουτάκι που θα διαθέτει το Σύστημα της Coca-Cola σε παγκόσμιο επίπεδο, άλλο ένα να ανακυκλώνεται, έτσι ώστε κάθε συσκευασία να έχει παραπάνω από μια «ζωή».
Η εταιρεία επενδύει στο στόχο της συλλογής και ανακύκλωσης του 100% των συσκευασιών της, μέσα από ενέργειες marketing, αλλά και μέσα από την αξιοποίηση των δεξιοτήτων της, για να βοηθήσει τους καταναλωτές να καταλάβουν τι, πώς και πού πρέπει να γίνεται η ανακύκλωση. Επιπλέον θα συνεχίσει να υποστηρίζει την ανάγκη συλλογής συσκευασιών σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων και των μπουκαλιών ή κουτιών άλλων εταιρειών. Το σύστημα της Coca-Cola θα συνεργαστεί με τις τοπικές κοινωνίες, τους εταίρους του κλάδου, τους πελάτες και τους καταναλωτές για την αντιμετώπιση του προβλήματος των θαλάσσιων ρύπων και των απορριμμάτων που προέρχονται από συσκευασίες.
Επενδύοντας στις συσκευασίες
Για να επιτευχθεί ο στόχος της συγκομιδής συσκευασιών, η The Coca-Cola Company συνεχίζει την προσπάθεια της για παραγωγή 100% ανακυκλώσιμων συσκευασιών, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εταιρεία παράγει βελτιωμένες συσκευασίες, είτε χρησιμοποιώντας μεγαλύτερο ποσοστό ανακυκλώσιμης πρώτης ύλης με βάση τη φυτική ρητίνη, είτε μειώνοντας το ποσοστό πλαστικού σε κάθε μπουκάλι.
Έως το 2030, το Σύστημα της Coca-Cola έχει επίσης ως στόχο να παράγει μπουκάλια που να περιέχουν κατά μέσο όρο 50% ανακυκλώσιμη πρώτη ύλη. Σκοπός είναι να θέσει νέες προδιαγραφές, σε παγκόσμιο επίπεδο, για τη συσκευασία των αναψυκτικών και των μη αλκοολούχων ποτών. Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο ποσοστό των συσκευασιών της εταιρείας είναι ανακυκλώσιμο.
Η πρωτοβουλία «World Without Waste» είναι το επόμενο βήμα στο πλαίσιο της σταθερής προσπάθειας της εταιρείας για προώθηση της βιωσιμότητας, αλλά και του επιτυχημένου της προγράμματος για 100 % αναπλήρωση της ποσότητας νερού που χρησιμοποιεί στα αναψυκτικά και στα ροφήματα που διαθέτει στην αγορά. Σήμερα, η εταιρεία έχει πετύχει και ξεπεράσει τον στόχο που είχε θέσει για αναπλήρωση του νερού το 2015, πέντε χρόνια πριν το αναμενόμενο.
Αυτές οι προσπάθειες υλοποιούνται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη και εξέλιξή της σε μια ‘’Total Beverage’’ εταιρεία που προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και σε όλα τα στάδια της ζωής τους, με υπεύθυνο και σωστό τρόπο.
«Τα μπουκάλια και τα κουτάκια δεν πρέπει να βλάπτουν τον πλανήτη μας. Ένας κόσμος χωρίς απορρίμματα είναι εφικτός», τόνισε ο James Quincey. «Εταιρείες σαν τη δική μας πρέπει να ηγούνται αυτής της προσπάθειας. Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και περιμένουν από τις εταιρείες να αναλάβουν δράση. Αυτό ακριβώς πρόκειται να κάνουμε και προσκαλούμε και άλλους να μας ακολουθήσουν σε αυτό το τόσο σημαντικό ταξίδι» πρόσθεσε.
Η The Coca-Cola Company θα συνεργαστεί σε διεθνές επίπεδο για την επίτευξη αυτών των στόχων, με συνεργάτες όπως: Το Ellen MacArthur Foundation, μέσω της πρωτοβουλίας του «New Plastics Economy», το The Ocean Conservancy/Trash Free Seas Alliance και το World Wildlife Fund («The Cascading Materials Vision and Bioplastic Feedstock Alliance»). Θα παρουσιάσει επίσης νέες συνεργασίες σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, έχοντας παράλληλα ως στόχο να συνεργαστεί με στρατηγικούς της πελάτες για να βοηθήσει στην κινητοποίηση του καταναλωτικού κοινού και την ανακύκλωση ακόμα περισσότερων συσκευασιών.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό περιοδικό Coca-Cola Journey στο www.coca-colacompany.com.
Σχετικά με την The Coca-Cola Company
Η The Coca-Cola Company (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες.
Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.
Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η The Coca-Cola Company επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, δημιουργούν ένα ασφαλές, χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.
Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.
Πηγή: newsbeast
Ο στόχος αυτός είναι ο πυρήνας του νέου οράματος της εταιρείας για να συμβάλλει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς απορρίμματα (World Without Waste) και θα τον υποστηρίξει με μία μακροχρόνια επένδυση από το Σύστημα της Coca-Cola, η οποία θα περιλαμβάνει και δράσεις που είναι ήδη σε εξέλιξη και έχουν ως στόχο να καταστήσουν τις συσκευασίες της 100% ανακυκλώσιμες.
Αφετηρία αυτού του πλάνου είναι να γίνει κατανοητό ότι οι συσκευασίες τροφίμων και ποτών αποτελούν σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης ζωής, αλλά και ότι πρέπει και μπορούν να γίνουν πολλά περισσότερα, ώστε να μειωθεί η ποσότητα των συσκευασιών που καταλήγουν στα σκουπίδια.
«Οι συσκευασίες αποτελούν πρόβλημα για τον πλανήτη και, όπως όλες οι εταιρείες, έχουμε ευθύνη να συμβάλλουμε στην επίλυση αυτού του προβλήματος. Έχοντας ως όραμα έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα και μέσω του "World Without Waste", επενδύουμε στον πλανήτη και στις συσκευασίες μας για να συμβάλουμε στην οριστική επίλυση αυτού του προβλήματος», δήλωσε ο James Quincey, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «The Coca-Cola Company».
Η εταιρεία και οι εμφιαλωτές της έχουν θέσει μια σειρά από βασικούς στόχους:
Επενδύοντας στον πλανήτη
Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2030, για κάθε μπουκάλι ή κουτάκι που θα διαθέτει το Σύστημα της Coca-Cola σε παγκόσμιο επίπεδο, άλλο ένα να ανακυκλώνεται, έτσι ώστε κάθε συσκευασία να έχει παραπάνω από μια «ζωή».
Η εταιρεία επενδύει στο στόχο της συλλογής και ανακύκλωσης του 100% των συσκευασιών της, μέσα από ενέργειες marketing, αλλά και μέσα από την αξιοποίηση των δεξιοτήτων της, για να βοηθήσει τους καταναλωτές να καταλάβουν τι, πώς και πού πρέπει να γίνεται η ανακύκλωση. Επιπλέον θα συνεχίσει να υποστηρίζει την ανάγκη συλλογής συσκευασιών σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων και των μπουκαλιών ή κουτιών άλλων εταιρειών. Το σύστημα της Coca-Cola θα συνεργαστεί με τις τοπικές κοινωνίες, τους εταίρους του κλάδου, τους πελάτες και τους καταναλωτές για την αντιμετώπιση του προβλήματος των θαλάσσιων ρύπων και των απορριμμάτων που προέρχονται από συσκευασίες.
Επενδύοντας στις συσκευασίες
Για να επιτευχθεί ο στόχος της συγκομιδής συσκευασιών, η The Coca-Cola Company συνεχίζει την προσπάθεια της για παραγωγή 100% ανακυκλώσιμων συσκευασιών, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εταιρεία παράγει βελτιωμένες συσκευασίες, είτε χρησιμοποιώντας μεγαλύτερο ποσοστό ανακυκλώσιμης πρώτης ύλης με βάση τη φυτική ρητίνη, είτε μειώνοντας το ποσοστό πλαστικού σε κάθε μπουκάλι.
Έως το 2030, το Σύστημα της Coca-Cola έχει επίσης ως στόχο να παράγει μπουκάλια που να περιέχουν κατά μέσο όρο 50% ανακυκλώσιμη πρώτη ύλη. Σκοπός είναι να θέσει νέες προδιαγραφές, σε παγκόσμιο επίπεδο, για τη συσκευασία των αναψυκτικών και των μη αλκοολούχων ποτών. Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο ποσοστό των συσκευασιών της εταιρείας είναι ανακυκλώσιμο.
Η πρωτοβουλία «World Without Waste» είναι το επόμενο βήμα στο πλαίσιο της σταθερής προσπάθειας της εταιρείας για προώθηση της βιωσιμότητας, αλλά και του επιτυχημένου της προγράμματος για 100 % αναπλήρωση της ποσότητας νερού που χρησιμοποιεί στα αναψυκτικά και στα ροφήματα που διαθέτει στην αγορά. Σήμερα, η εταιρεία έχει πετύχει και ξεπεράσει τον στόχο που είχε θέσει για αναπλήρωση του νερού το 2015, πέντε χρόνια πριν το αναμενόμενο.
Αυτές οι προσπάθειες υλοποιούνται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη και εξέλιξή της σε μια ‘’Total Beverage’’ εταιρεία που προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και σε όλα τα στάδια της ζωής τους, με υπεύθυνο και σωστό τρόπο.
«Τα μπουκάλια και τα κουτάκια δεν πρέπει να βλάπτουν τον πλανήτη μας. Ένας κόσμος χωρίς απορρίμματα είναι εφικτός», τόνισε ο James Quincey. «Εταιρείες σαν τη δική μας πρέπει να ηγούνται αυτής της προσπάθειας. Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και περιμένουν από τις εταιρείες να αναλάβουν δράση. Αυτό ακριβώς πρόκειται να κάνουμε και προσκαλούμε και άλλους να μας ακολουθήσουν σε αυτό το τόσο σημαντικό ταξίδι» πρόσθεσε.
Η The Coca-Cola Company θα συνεργαστεί σε διεθνές επίπεδο για την επίτευξη αυτών των στόχων, με συνεργάτες όπως: Το Ellen MacArthur Foundation, μέσω της πρωτοβουλίας του «New Plastics Economy», το The Ocean Conservancy/Trash Free Seas Alliance και το World Wildlife Fund («The Cascading Materials Vision and Bioplastic Feedstock Alliance»). Θα παρουσιάσει επίσης νέες συνεργασίες σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, έχοντας παράλληλα ως στόχο να συνεργαστεί με στρατηγικούς της πελάτες για να βοηθήσει στην κινητοποίηση του καταναλωτικού κοινού και την ανακύκλωση ακόμα περισσότερων συσκευασιών.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό περιοδικό Coca-Cola Journey στο www.coca-colacompany.com.
Σχετικά με την The Coca-Cola Company
Η The Coca-Cola Company (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες.
Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.
Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η The Coca-Cola Company επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, δημιουργούν ένα ασφαλές, χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.
Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.
Πηγή: newsbeast