Σάλος με τη νέα διαφήμιση του Jumbo, στην οποία «πρωταγωνιστεί» ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε ρόλο Ζορό – Τι αποκαλύπτει ο ίδιος – Τι απαντά ο Μr Jumbo.
Θύελλα αντιδράσεων στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών “Jumbo”, στην οποία πρωταγωνιστεί ο επί σειρά ετών Νομάρχης Θεσσαλονίκης και άλλοτε κορυφαίο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Ο «Πανίκας» εμφανίζεται ως Ζορό και υπό τους ήχους του ύμνου της ΝΔ σε παρωδία, ρίχνεται στη μάχη για να σώσει τις Απόκριες…
Όπως ήταν αναμενόμενο η διαφήμιση έχει προκαλέσει σάλο, με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, λίγες ημέρες αργότερα, να εξηγεί τους λόγους που πήρε την απόφαση να παίξει στο συγκεκριμένο σποτ.
Jumbo: Δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού
Με ανακοίνωσή της η εταιρεία των πολυκαταστημάτων Jumbo παρέχει διευκρινίσεις σχετικά με τη διαφήμισή της με πρωταγωνιστή τον πρώην περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη.
Μεταξύ άλλων τονίζει ότι «δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή της αποκριάς. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας.
Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν.
Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.
Με στόχο ωστόσο, την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα». sic {...}
Αξίζει να σημειωθεί ότι το διαφημιστικό κατέβηκε ήδη από την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Youtube, προκειμένου να γίνει, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η αντικατάσταση της μουσικής.
Πηγή: newsbomb
Θύελλα αντιδράσεων στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών “Jumbo”, στην οποία πρωταγωνιστεί ο επί σειρά ετών Νομάρχης Θεσσαλονίκης και άλλοτε κορυφαίο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Ο «Πανίκας» εμφανίζεται ως Ζορό και υπό τους ήχους του ύμνου της ΝΔ σε παρωδία, ρίχνεται στη μάχη για να σώσει τις Απόκριες…
Όπως ήταν αναμενόμενο η διαφήμιση έχει προκαλέσει σάλο, με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, λίγες ημέρες αργότερα, να εξηγεί τους λόγους που πήρε την απόφαση να παίξει στο συγκεκριμένο σποτ.
Jumbo: Δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού
Με ανακοίνωσή της η εταιρεία των πολυκαταστημάτων Jumbo παρέχει διευκρινίσεις σχετικά με τη διαφήμισή της με πρωταγωνιστή τον πρώην περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη.
Μεταξύ άλλων τονίζει ότι «δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή της αποκριάς. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας.
Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν.
Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.
Με στόχο ωστόσο, την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα». sic {...}
Αξίζει να σημειωθεί ότι το διαφημιστικό κατέβηκε ήδη από την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Youtube, προκειμένου να γίνει, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η αντικατάσταση της μουσικής.
Πηγή: newsbomb