Είδε και αποείδε, και τελικά αποφάσισε ότι η αποτελεσματική λύση είναι κομμάτι ακριβή, αλλά αξίζει το κόπο –και το χρήμα.
Πιθανότατα όλοι έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα στάθμευσης, ειδικά σε αστικά κέντρα. Και άλλες τόσες φορές έχουμε δει αυτοκίνητα να παρκάρουν πολύ κοντά στην έξοδο πάρκινγκ, εμποδίζοντας αυτά που μπαινοβγαίνουν ή, ακόμα ακόμα, και να κλείνουν εντελώς την είσοδο.
Κάτι ανάλογο φαίνεται ότι αντιμετώπιζε και ο ιδιοκτήτης μιας πολυκατοικίας στο Düsseldorf που είχε τη φαεινή ιδέα που βλέπουμε για να εμποδίζει τους άλλους οδηγούς να παρκάρουν πολύ κοντά στην είσοδο/έξοδο του γκαράζ του: Αγοράσε δύο smart fortwo (μεταχειρισμένα, φυσικά) που τα τοποθέτησε μόνιμα εκατέρωθεν της εξόδου για να διασφαλίσει ότι κανένας δεν θα παρκάρει κολλητά στην έξοδο του γκαράζ του.
Ο δήμος της περιοχής εξήγησε ότι τα πράγματα είναι απόλυτα νόμιμα, καθώς τα οχήματα μπορούν να κινηθούν στο δρόμο σύμφωνα με τους υφιστάμενους κανονισμούς. Σύμφωνα με τους γείτονες, ο ιδιοκτήτης έχει μετακινήσει τα δύο smart μόνο μία φορά σε τρία χρόνια. Πιθανώς για να περάσει τον τεχνικό έλεγχο και να φτιάξει τα απαραίτητα έγγραφα. Μια δαπανηρή λύση, αλλά τελικά αποτελεσματική.
Πηγή: drive.gr
Πιθανότατα όλοι έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα στάθμευσης, ειδικά σε αστικά κέντρα. Και άλλες τόσες φορές έχουμε δει αυτοκίνητα να παρκάρουν πολύ κοντά στην έξοδο πάρκινγκ, εμποδίζοντας αυτά που μπαινοβγαίνουν ή, ακόμα ακόμα, και να κλείνουν εντελώς την είσοδο.
Κάτι ανάλογο φαίνεται ότι αντιμετώπιζε και ο ιδιοκτήτης μιας πολυκατοικίας στο Düsseldorf που είχε τη φαεινή ιδέα που βλέπουμε για να εμποδίζει τους άλλους οδηγούς να παρκάρουν πολύ κοντά στην είσοδο/έξοδο του γκαράζ του: Αγοράσε δύο smart fortwo (μεταχειρισμένα, φυσικά) που τα τοποθέτησε μόνιμα εκατέρωθεν της εξόδου για να διασφαλίσει ότι κανένας δεν θα παρκάρει κολλητά στην έξοδο του γκαράζ του.
Ο δήμος της περιοχής εξήγησε ότι τα πράγματα είναι απόλυτα νόμιμα, καθώς τα οχήματα μπορούν να κινηθούν στο δρόμο σύμφωνα με τους υφιστάμενους κανονισμούς. Σύμφωνα με τους γείτονες, ο ιδιοκτήτης έχει μετακινήσει τα δύο smart μόνο μία φορά σε τρία χρόνια. Πιθανώς για να περάσει τον τεχνικό έλεγχο και να φτιάξει τα απαραίτητα έγγραφα. Μια δαπανηρή λύση, αλλά τελικά αποτελεσματική.
Πηγή: drive.gr